Sende en mødeindkaldelse

En mødeindkaldelse er en avanceret E-mail, der samtidigt opretter en aftale i både modtagernes og afsenderens kalendere.

Funktionen forudsætter at både afsender og modtager er forbundet til Exchange-serveren.

  • Tryk fold-ud-pil ved siden af  Ny Postmeddelelse (1)

  • Vælg Mødeindkaldelse (2)

  • Vælg Mødeindkaldelse  – Herved åbnes formularen Møde

  • Tryk Til - Herved åbnes formularen boksen Vælg deltagere og ressourcer

 

  • Vælg Global adresseliste i feltet Vis navne fra:  (1)

  • Marker de ønskede personer eller ressourcer ved at holde CTRL-tasten nede og klikke på emnerne (2)

  • Tryk Nødvendig (eller Valgfri eller Ressourcer efter behov) (3)

  • Tryk OK (4)

  • Skriv et emne i feltet Emne

  • Angiv Sted

  • Skriv detaljer i det store skrivefelt

  • Tryk Planlægningsassistent (1)

  • Vælg Tidspunkt (2)

  • Bemærk Forslag til tidspunkter og deres farvemarkeringer

  • Tryk Send

  • Kontrollér at der er lagt et møde i din kalender på det valgt tidspunkt

De inviterede vil nu modtage en e-mail, hvor de kan bekræfte eller afslå mødeindkaldelsen.


  • Åben et møde  i din kalender

  • Tryk Registrering

Her kan du danne dig et overblik af fremmødet.